Ηχείο Monitor Kali Audio IN 5 Μαύρο 3 Δρόμων 5''

Κωδικός: 2.2200

Τιμή Αγοράς σας (χωρίς ΦΠΑ)
349 € 399 € Προτ. Λιαν. Τιμή:
(ή σε άτοκες δόσεις των €)

3-7 ΜΕΡΕΣ

Έτη Εγγύησης: 2

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ

Blank page

Το IN-5 του Kali είναι ένα από τα πιο πρωτοποριακά στούντιο monitos που έγιναν ποτέ. Συνδυάζοντας τα φυσικά πλεονεκτήματα τρισδιάστατου σχεδιασμού με την υπερρεαλιστική απεικόνιση ενός ομοαξονικού ηχίου μεσαίου εύρους και τουίτερ, προσφέροντας περισσότερη διαφάνεια, χαμηλότερη παραμόρφωση και ένα soundstage που πρέπει να το ακούσετε για να το πιστέψετε.

Εξουσία. Λεπτομέρεια. Soundstage.

Το IN-5 Studio Monitor δεν μοιάζει με κανένα άλλο ηχείο. Χρησιμοποιώντας το ίδιο γούφερ και τουίτερ από το διάσημο LP-8 του Kali, το IN-5 προσθέτει έναν ηχείο midrange που περιβάλλει το τουίτερ και λειτουργεί ως κυματοδηγός του.

Με αυτόν τον τρόπο, τόσο το tweeter όσο και το γούφερ έχουν μικρότερο φόρτο εργασίας, είναι σε θέση να παίζουν πιο καθαρά και με λιγότερη παραμόρφωση.

Η ομοαξονική φύση του μεσαίου και του τουίτερ κάνει το IN-5 ακουστική πηγή ακριβείας. Έτσι εξαλείφεται η απόκλιση από τον άξονα ακρόασης, με αποτέλεσμα ένα υπερ-ρεαλιστικό επίπεδο λεπτομέρειας.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι το IN-5 είναι εξαιρετικά ακριβές και ότι οι μίξεις που γίνονται στο IN-5 θα μεταφερθούν θαυμάσια σε άλλα συστήματα.


IMAGING

Ξέρουμε. Συνεχίζουμε να μιλάμε για την “υπερρεαλιστική” απεικόνιση του IN-5. Τι σημαίνει αυτό?

Όταν ακούτε ένα στερεοφωνικό σύνολο ηχείων, ακούτε πληροφορίες σχετικά με το πού τοποθετήθηκαν τα όργανα και οι παίκτες όταν καταγράφηκε το υλικό. Ακόμη και με καθαρά ψηφιακό υλικό, οι παραγωγοί μπορούν να χειραγωγήσουν τις φυσικές τοποθεσίες των στοιχείων στη μίξη για να τις ακούσετε σε μια στερεοφωνική εγγραφή.

Όχι μόνο αυτό επιτρέπει στους παραγωγούς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες χωρικές τοποθετήσεις, αλλά σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε ταχύτερα και με ασφάλεια. Μια ακριβής ηχητική λωρίδα σάς επιτρέπει να βλέπετε κάθε στοιχείο της μίξης μπροστά σας, ώστε να ακούτε ακριβώς τι συμβαίνει όταν κάνετε αλλαγές.

Τα συστήματα 2 δρόμων με καλούς κυματοδηγούς, όπως το LP-6 και το LP-8 του Kali, κάνουν καλή δουλειά στη μεταφορά αυτών των χωρικών πληροφοριών. Ωστόσο, επειδή τα tweeter και woofer σε αυτά τα ηχεία (και τα περισσότερα στούντιο monitors) είναι ξεχωριστά, οι πληροφορίες αυτές χάνουν στο χώρο ακριβώς επάνω και κάτω από τον ομιλητή. Αυτό σημαίνει ότι στη θέση ακρόασης, δεν ακούτε την πλήρη στερεοφωνική εικόνα.

Το IN-5 λύνει αυτό το πρόβλημα. Το tweeter και το μεσαίο τμήμα μοιράζονται το ίδιο ακουστικό κέντρο και το γούφερ διαπερνά τα 330 Hz, οπότε η απόσταση μεταξύ του γούφερ και του midrang είναι πολύ μικρότερη από το ένα τέταρτο του μήκους κύματος στο σημείο διασταύρωσης. Αυτό σημαίνει ότι το IN-5 είναι ακουστικά σημείο αναφοράς. Ως εκ τούτου, έχει την ίδια εξαιρετική κατευθυντικότητα που οι LP-6 και LP-8 έχουν στις πλευρές τους σε πλήρη 360 μοίρες γύρω από το ηχείο. Ακούτε όλες τις πληροφορίες χώρου στη θέση ακρόασης, οπότε η ηχητική σκηνή που ακούτε θα έχει κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει στη μίξη.

ΣΑΦΗΝΕΙΑ

Η συνολική αρμονική παραμόρφωση του IN-5 είναι μικρότερη από 1,4%, κάτι που είναι εξαιρετικό. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της αποφόρτισης τόσο του γούφερ και του τουίτερ, έτσι ώστε και οι δύο κάνουν λιγότερη εργασία. Το γούφερ διαπερνάται στα 330 Hz, 2,5 οκτάβες χαμηλότερα από το LP-8.

Το τουίτερ διασχίζεται στα 3000 Hz, σχεδόν μια οκτάβα υψηλότερη από την LP-8. Ανάληψη του χώρου στο μεταξύ του ήρωα του συστήματος IN-5: ο 4-ιντσών, βελτιστοποιημένος προφίλ οδηγός μεσαίων διαστάσεων. Αυτός ο οδηγός έχει πολλή δουλειά. Εκτός από την αναπαραγωγή των μεσαίων συχνοτήτων, λειτουργεί επίσης ως κυματοδηγός για το τουίτερ. Αυτό σημαίνει ότι το σχήμα πρέπει να είναι κατασκευασμένο με ακρίβεια ώστε να παρέχει μια ιδανική διασπορά χαρακτηριστική για το τουίτερ.

Σημαίνει επίσης ότι τα μεσαία διαστήματα πρέπει να παραμείνουν ακίνητα. Σε πολλά άλλα ομοαξονικά ή ομόκεντρα συστήματα, η μεγάλη απόκλιση από τον μεγαλύτερο οδηγό προκαλεί παραμόρφωση διατροπίας και υποβαθμίζει την ακρίβεια του συστήματος. Η μεσαία γραμμή στο IN-5 περιορίζεται σε εκτροπή κορυφής μικρότερη από 1 χιλιοστόμετρο, καθιστώντας την ακουστικά στάσιμη ενώ εξακολουθεί να παρέχει midrange για να συμβαδίσει με το ισχυρό woofer και το τουίτερ.

ΕΥΚΟΛΗ ΧΡΗΣΗ

Έλεγχος οριακού EQ

Η δεδομένη θέση ομιλητή σε ένα χώρο μπορεί να αλλάξει δραστικά την ανταπόκριση συχνότητας. Ένα ηχείο τοποθετημένο ενάντια σε έναν τοίχο ή σε ένα γραφείο θα ακούγεται πολύ διαφορετικό από ένα ηχείο τοποθετημένο σε μια βάση, ακόμη και σε έναν καλά επεξεργασμένο χώρο. Οι σκληρές επιφάνειες όπως οι τοίχοι, οι επιφάνειες γραφείου και οι κονσόλες εγγραφής μπορούν να αλλάξουν την απόκριση χαμηλής συχνότητας της οθόνης και να υποβαθμίσουν τη συνολική σαφήνεια του ήχου.

Ευτυχώς, οι περισσότερες από τις κοινές θέσεις είναι αρκετά προβλέψιμες και εύκολα διορθωμένες.

Η ομάδα του Kali έκανε το Boundary EQ tuning στο The Village Studios στο Λος Άντζελες και βρήκε ρυθμίσεις EQ για αντιστάθμιση ορίων για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τον ιδανικό ήχο για το πού πρέπει να τοποθετήσετε τα ηχεία σας.

Σε συνδυασμό με τα πτερύγια LF και HF, αυτό θα εξασφαλίσει ότι τα ηχεία θα ακούγονται καλύτερα, ανεξάρτητα από το δωμάτιο στο οποίο αναμιγνύετε ή από το πού τοποθετούνται τα ηχεία.

  • Blank page

    Το IN-5 του Kali είναι ένα από τα πιο πρωτοποριακά στούντιο monitos που έγιναν ποτέ. Συνδυάζοντας τα φυσικά πλεονεκτήματα τρισδιάστατου σχεδιασμού με την υπερρεαλιστική απεικόνιση ενός ομοαξονικού ηχίου μεσαίου εύρους και τουίτερ, προσφέροντας περισσότερη διαφάνεια, χαμηλότερη παραμόρφωση και ένα soundstage που πρέπει να το ακούσετε για να το πιστέψετε.

    Εξουσία. Λεπτομέρεια. Soundstage.

    Το IN-5 Studio Monitor δεν μοιάζει με κανένα άλλο ηχείο. Χρησιμοποιώντας το ίδιο γούφερ και τουίτερ από το διάσημο LP-8 του Kali, το IN-5 προσθέτει έναν ηχείο midrange που περιβάλλει το τουίτερ και λειτουργεί ως κυματοδηγός του.

    Με αυτόν τον τρόπο, τόσο το tweeter όσο και το γούφερ έχουν μικρότερο φόρτο εργασίας, είναι σε θέση να παίζουν πιο καθαρά και με λιγότερη παραμόρφωση.

    Η ομοαξονική φύση του μεσαίου και του τουίτερ κάνει το IN-5 ακουστική πηγή ακριβείας. Έτσι εξαλείφεται η απόκλιση από τον άξονα ακρόασης, με αποτέλεσμα ένα υπερ-ρεαλιστικό επίπεδο λεπτομέρειας.

    Όλα αυτά σημαίνουν ότι το IN-5 είναι εξαιρετικά ακριβές και ότι οι μίξεις που γίνονται στο IN-5 θα μεταφερθούν θαυμάσια σε άλλα συστήματα.


    IMAGING

    Ξέρουμε. Συνεχίζουμε να μιλάμε για την “υπερρεαλιστική” απεικόνιση του IN-5. Τι σημαίνει αυτό?

    Όταν ακούτε ένα στερεοφωνικό σύνολο ηχείων, ακούτε πληροφορίες σχετικά με το πού τοποθετήθηκαν τα όργανα και οι παίκτες όταν καταγράφηκε το υλικό. Ακόμη και με καθαρά ψηφιακό υλικό, οι παραγωγοί μπορούν να χειραγωγήσουν τις φυσικές τοποθεσίες των στοιχείων στη μίξη για να τις ακούσετε σε μια στερεοφωνική εγγραφή.

    Όχι μόνο αυτό επιτρέπει στους παραγωγούς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες χωρικές τοποθετήσεις, αλλά σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε ταχύτερα και με ασφάλεια. Μια ακριβής ηχητική λωρίδα σάς επιτρέπει να βλέπετε κάθε στοιχείο της μίξης μπροστά σας, ώστε να ακούτε ακριβώς τι συμβαίνει όταν κάνετε αλλαγές.

    Τα συστήματα 2 δρόμων με καλούς κυματοδηγούς, όπως το LP-6 και το LP-8 του Kali, κάνουν καλή δουλειά στη μεταφορά αυτών των χωρικών πληροφοριών. Ωστόσο, επειδή τα tweeter και woofer σε αυτά τα ηχεία (και τα περισσότερα στούντιο monitors) είναι ξεχωριστά, οι πληροφορίες αυτές χάνουν στο χώρο ακριβώς επάνω και κάτω από τον ομιλητή. Αυτό σημαίνει ότι στη θέση ακρόασης, δεν ακούτε την πλήρη στερεοφωνική εικόνα.

    Το IN-5 λύνει αυτό το πρόβλημα. Το tweeter και το μεσαίο τμήμα μοιράζονται το ίδιο ακουστικό κέντρο και το γούφερ διαπερνά τα 330 Hz, οπότε η απόσταση μεταξύ του γούφερ και του midrang είναι πολύ μικρότερη από το ένα τέταρτο του μήκους κύματος στο σημείο διασταύρωσης. Αυτό σημαίνει ότι το IN-5 είναι ακουστικά σημείο αναφοράς. Ως εκ τούτου, έχει την ίδια εξαιρετική κατευθυντικότητα που οι LP-6 και LP-8 έχουν στις πλευρές τους σε πλήρη 360 μοίρες γύρω από το ηχείο. Ακούτε όλες τις πληροφορίες χώρου στη θέση ακρόασης, οπότε η ηχητική σκηνή που ακούτε θα έχει κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει στη μίξη.

    ΣΑΦΗΝΕΙΑ

    Η συνολική αρμονική παραμόρφωση του IN-5 είναι μικρότερη από 1,4%, κάτι που είναι εξαιρετικό. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της αποφόρτισης τόσο του γούφερ και του τουίτερ, έτσι ώστε και οι δύο κάνουν λιγότερη εργασία. Το γούφερ διαπερνάται στα 330 Hz, 2,5 οκτάβες χαμηλότερα από το LP-8.

    Το τουίτερ διασχίζεται στα 3000 Hz, σχεδόν μια οκτάβα υψηλότερη από την LP-8. Ανάληψη του χώρου στο μεταξύ του ήρωα του συστήματος IN-5: ο 4-ιντσών, βελτιστοποιημένος προφίλ οδηγός μεσαίων διαστάσεων. Αυτός ο οδηγός έχει πολλή δουλειά. Εκτός από την αναπαραγωγή των μεσαίων συχνοτήτων, λειτουργεί επίσης ως κυματοδηγός για το τουίτερ. Αυτό σημαίνει ότι το σχήμα πρέπει να είναι κατασκευασμένο με ακρίβεια ώστε να παρέχει μια ιδανική διασπορά χαρακτηριστική για το τουίτερ.

    Σημαίνει επίσης ότι τα μεσαία διαστήματα πρέπει να παραμείνουν ακίνητα. Σε πολλά άλλα ομοαξονικά ή ομόκεντρα συστήματα, η μεγάλη απόκλιση από τον μεγαλύτερο οδηγό προκαλεί παραμόρφωση διατροπίας και υποβαθμίζει την ακρίβεια του συστήματος. Η μεσαία γραμμή στο IN-5 περιορίζεται σε εκτροπή κορυφής μικρότερη από 1 χιλιοστόμετρο, καθιστώντας την ακουστικά στάσιμη ενώ εξακολουθεί να παρέχει midrange για να συμβαδίσει με το ισχυρό woofer και το τουίτερ.

    ΕΥΚΟΛΗ ΧΡΗΣΗ

    Έλεγχος οριακού EQ

    Η δεδομένη θέση ομιλητή σε ένα χώρο μπορεί να αλλάξει δραστικά την ανταπόκριση συχνότητας. Ένα ηχείο τοποθετημένο ενάντια σε έναν τοίχο ή σε ένα γραφείο θα ακούγεται πολύ διαφορετικό από ένα ηχείο τοποθετημένο σε μια βάση, ακόμη και σε έναν καλά επεξεργασμένο χώρο. Οι σκληρές επιφάνειες όπως οι τοίχοι, οι επιφάνειες γραφείου και οι κονσόλες εγγραφής μπορούν να αλλάξουν την απόκριση χαμηλής συχνότητας της οθόνης και να υποβαθμίσουν τη συνολική σαφήνεια του ήχου.

    Ευτυχώς, οι περισσότερες από τις κοινές θέσεις είναι αρκετά προβλέψιμες και εύκολα διορθωμένες.

    Η ομάδα του Kali έκανε το Boundary EQ tuning στο The Village Studios στο Λος Άντζελες και βρήκε ρυθμίσεις EQ για αντιστάθμιση ορίων για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τον ιδανικό ήχο για το πού πρέπει να τοποθετήσετε τα ηχεία σας.

    Σε συνδυασμό με τα πτερύγια LF και HF, αυτό θα εξασφαλίσει ότι τα ηχεία θα ακούγονται καλύτερα, ανεξάρτητα από το δωμάτιο στο οποίο αναμιγνύετε ή από το πού τοποθετούνται τα ηχεία.